Nasi Uczniowie i Rodzice są wyjątkowi i KROPKA!
Niepowtarzalne i wyjątkowe spotkanie, które odbyło się w ramach Narodowego Dnia Sportu, to prawdziwe święto kreatywności, odwagi i zabawy!
? Najlepszy Trener Dariusz Kurek
? Najlepsza współpraca OSiR Zawiercie
Dlaczego? Bo MY NUDY NIE LUBIMY, wiec popularyzujemy sport, aby pobudzać wyobraźnię i motywację do działania.
KOCHANI, byliście wspaniali!
Udowodniliście, że potraficie współpracować i wzajemnie się inspirować ❤️
Pamiętajcie! W TEAMIE jesteśmy silniejsi!
Dziękujemy Prezydentowi Miasta Zawiercie za objęcie patronatem honorowym naszego wydarzenia!
Fot. Paula Sobota
19 września uczniowie klasy IA wzięli udział w nowych warsztatach plastycznych „Kolorowy Świat Instrumentów’’ w Galerii Stara Łaźnia inspirowanych projektem fotograficzno-filmowym LIBERTY of MUSIC Marzeny Bugały-Astaszow i Jeremiego Astaszowa. Obejrzeli wystawę zdjęć i kryształów, a następnie tworzyli swoje gitary.

Uczniowie klasy IA i IB, przy okazji klasowego świętowania Dnia Kropki, odwiedzili szkolną bibliotekę, gdzie obejrzeli teatrzyk kamishibai na podstawie książki "Kropka" Petera H. Reynoldsa. Z ogromnym zaangażowaniem oglądali historię o małej Vashti, która odkrywała swoje talenty. Po obejrzeniu teatrzyku odbyła się rozmowa o naszych talentach i zdolnościach, a następnie każdy uczeń otrzymał od pani bibliotekarki imienną zakładkę do książki z motywem kropeczek.

kcm

 

Społeczność SP1 wzięła udział w międzynarodowej akcji Sprzątanie świata - Polska pod hasłem: Sprzątanie świata łączy ludzi.
Nasi uczniowie z ogromnym zaangażowaniem przyczynili się do posprzątania terenu wokół szkoły.
jp
W zeszłym tygodniu klasa IIA świętowała Dzień Kropki, który stał się okazją do rozwijania umiejętności plastycznych i informatycznych, ale również do wyrażania swojej kreatywności i indywidualności. W trakcie zajęć plastycznych dzieci wyklejały plasteliną ciekawe kompozycje. Na zajęciach informatycznych uczniowie korzystali z programu do grafiki komputerowej, aby stworzyć cyfrowe prace związane z kropką. Tworzyli abstrakcyjne kompozycje, wzory i obrazy, wykorzystując różne narzędzia i efekty. Dzieci były bardzo zaangażowane i z zapałem tworzyły swoje prace.